Finaste Grynet

Denna lilla söta ponny fick jag chansen att rida! :)
världens sötaste b-ponny säger jag! haha en korsning mellan new forest och shettis.
Helt fantastisk i dressyren och ännu finare i hoppning! den ponnyn hoppar allt! men en riktigt liten tjurig ponny ibland! man måste vara bestämd men ändå mjuk! iallafall denna ponnyn fick jag då rida och det tackar jag mycket för, underbar är hon att rida. Ponnyn är tillsalu och jag tror hon kommer ryka fort med den kapaciteten den ponnyn har!
tack för jag fick rida henne.
Busig är hon oxå<3

Kommentarer
Postat av: mollie samuelsson och linn karlsson (:

jätte söt ponny! ;)

kolla in våran blogg? :D

2010-10-11 @ 16:03:01
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0